В інтернет-магазині Фабрика Рослин ви можете обрати зручний для себе спосіб доставки:
► Нова пошта (доставка у відділення або кур’єром);
► Самовивіз (м. Львів, вул. Богданівська, 44 - при замовленні обов’язково вкажіть бажаний час отримання замовлення).
Оплатити замовлення можна такими способами:
► Накладний платіж (При замовленні від 3000 грн або великогабаритних товарів мінімальна передоплата 10%);
► Післяплата (З передоплатою 10% при замовленні від 3000 грн або великогабаритних товарів);
► Оплата за реквізитами:
Отримувач: ФОП Адаменко Тетяна Миколаївна
IBAN: UA773052990000026005020803984 ІПН/ЄДРПОУ: 3431410460
Призначення: оплата за саджанці
(Після оплати надішліть нам фото квитанції)
Корисна інформація для покупців
♦ Як зробити замовлення?
У нашому інтернет-магазині ви можете зробити замовлення такими способами:
- Оформити замовлення на fabryka-roslyn.com.ua. Після оформлення замовлення наш менеджер зв’яжеться з вами за вказаним номером телефону. Всі замовлення обробляються в порядку черги у робочий час.
- Зробити замовлення за допомогою Viber. Для цього вам потрібно відправити інформацію про товарні позиції та дані для отримання на Viber за телефоном +380960035454. Наш менеджер оформить ваше замовлення та надішле вам реквізити для оплати.
- Оформити замовлення за номером телефону. Зателефонуйте нам за номером +380960035454 та вкажіть оператору деталі про товар, який хочете придбати.
*В рідкісних випадках через велике навантаження можуть виникати незначні затримки у відправці замовлень. Не хвилюйтесь, ми стараємось, вчасно відправляти бажані саджанці в порядку черги.
*Замовлення, створені на вихідних, будуть оброблені з понеділка.
♦ Як відстежити своє замовлення?
Після оформлення замовлення та успішної оплати ми надішлемо вам трек-номер обраного перевізника для відстеження посилки.
*Важливо!
- Якщо ви обрали доставку за допомогою Нової Пошти, у вас є 5 днів, щоб забрати посилку після її доставки. В іншому випадку замовлення повернеться до нас.
- Якщо ви оформили замовлення з післяплатою, не забрали посилку і вона повернулася до нас, ми будемо змушені оплатити доставку товару та його повернення власними коштами. В такому випадку ви потрапляєте в чорний список покупців. І у випадку наступного замовлення ви повинні будете оплатити вартість доставки попередньої посилки, а також зробити повну передоплату нового замовлення.
- Якщо з тих чи інших причин ви не можете забрати посилку вчасно, повідомте нас про це і ми продовжимо її зберігання у відділенні ще на 3 дні.
З повагою,
команда інтернет-магазину Фабрика Рослин